به شفاطب نوین خوش آمدید

  • Info@shafatebnovin.com
  • 021-77616158

زمان خرید کفش برای بچه ها

زمان خرید کفش برای بچه ها

خيلي از والدين پيش از اين‌كه فرزندشان راه بيفتد، برايش كفش مي‌پوشانند تا او راحت‌تر و شايد زودتر راه‌رفتن را شروع كند. اما بهتر است بدانيد كه براساس توصيه آكادمي طب اطفال آمريكا، بچه‌ها تا زماني كه قدم‌هاي اول‌شان را برنداشته‌اند و به‌اصطلاح، راه نيفتاده‌اند، نياز به پوشيدن كفش ندارند. يعني شما بايد براي كودك نوپاي‌تان، تا وقتي كه در خانه است، فقط و فقط جورابي با كفي مناسب كه روي سنگ و سراميك سر نمي‌خورد، بخريد و تنها بيرون از منزل براي او كفش بپوشانيد.

به‌طور كلي، كفش‌ها فقط براي محافظت از پاي ما هستند و هيچ كفشي نمي‌تواند باعث تسريع در راه رفتن بچه‌ها شود. چه بسا حتي اگر شما كفش مناسبي را براي فرزندتان انتخاب نكنيد، ممكن است باعث ايجاد مشكل در راه رفتن او هم بشود. و اسیب جدی به پاهایش بزند.

بهترین جنس کفشی که مناسب پاهای کوچولو هایمان باشد کفش جنس چرم است چون كفش‌هايي با جنس‌چرم، انعطاف‌پذير و قابل شست‌وشو هستند و معمولا بچه‌ها در آن‌ها احساس راحتي مي‌كنند . البته بايد هنگام خريد به تخت يا زير كفش هم نگاهي بيندازيد تا مطمئن شويد تخت آن صاف نيست و بچه با پوشيدن آن سر نمي‌خورد. كفش‌هايي با جنس پلاستيكي يا حتي پارچه‌اي، اگر از مارك‌هاي معروف هم باشند، به درد بچه‌ها نمي‌خورند، چون هم تميز كردن‌شان سخت است و هم پاي بچه‌ها در آن‌ها احساس راحتي نمي‌كند. كفش چرمي بايد به قدري انعطاف‌پذير باشد كه شكل پاي بچه را به‌خود بگيرد. كفشي كه پاي بچه شكل خود را به آن بگيرد، اصلا مناسب و قابل توصيه نيست.

کفش های چرم طبی زیادی توسط شفاطب تولید شده که در بازار میتوان انواع مدل های اسپرت و رسمی ان در بازار یافت میشود و میتوانید خریداری کنید.

نکته: ( تمامی موارد بالا از فواید کفش های طبی چرم میباشد که چه برای کودکان و چه برای بزرگسالان توصیه حتما توصیه میشود.)

اشتراک گذاری :

دیدگاه خود را بنویسید

کانال تلگرام

درخواست عضویت در کانال تلگرام شفاطب نوین

پیج اینستاگرام

شفاطب را در پیج اینستاگرام دنبال کنید.

ساعت کاری شفاطب

شنبه تا چهارشنبه - 9:00 - 18:00 پنجشنبه - 9:00 - 13:00

آدرس

تهران - خیابان انقلاب - خیابان بهار جنوبی - برج بهار - طبقه 10 - واحد 747 / طبقه 6 - واحد 637